هتل تماشا کیش
نوشته شده توسط : talary

هتل تماشا کیش

یکی از هتل های سه ستاره کیش، هتل تماشا کیش میباشد که در سال 1377 در زمینی به مساحت 15.000 مترمربع افتتاح گردید و همچنین در سال 1391 با ارائه بهترین خدمات رفاهی بازسازی شد.

این هتل دارای 60 سوئيت آپارتمان و 216 تخت میباشد که در این هتل امکانات رفاهی با توجه به قیمت مناسب و اقامتگاهی خوب برای میهمانان عزیز تور کیش است.

در هتل تماشا کیش با حضور بش از 20 پرسنل مجرب و آموزش دیده و مسافت مناسب هتل نسبت به مراکز خرید و گردشگری ( حدود 10 دقیقه تا فرودگاه و حدود 8 دقیقه تا بازار ) سعی بر ایجاد اقامتگاهی خوب برای مسافران عزیز تور کیش دارد. از این رو میهمانان محترم تور کیش علاوه بر بهره بردن از امکانات مناسب هتل با قیمتی خوب میتوانند از استقبال فرودگاهی و تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها نیز استفاده کنند. 

امکانات هتل تماشا کیش :

 لابی - رستوران: ارائه صبحانه و نهار و شام با کیفیت خوب و همچنین غذاهای ایرانی متنوع  - کافی شاپ: کافی شاپ غروب در لابى هتل انواع نوشیدنی های تازه را برای مسافران تور کیش فراهم کرده است - نمازخانه، لاندری، TV (ماهواره)، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ.

 میهمانان عزیز تور کیش، با اقامت در این هتل با قیمت مناسب لحظاتی به یاد ماندنی و سفری خوش در جزیره زیبای کیش خواهند داشت.

 

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95





:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش , امکانات هتل های کیش , ارزان ترین هتل های کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: